helgen. fyfan!

tröttast.
Igår var jag bakis som fan haha.
Lördagen var nog den längsta dagen i hela mitt liv...
I Fredags så satt vi hos My och drack bärs.
Sen for vi ut på allstar och någon gång där så börjar
minnet svika en aning haha.
Tror inte jag har nå minne av sista timmarna på stan överhuvudtaget?
haha. fick en "retardfylla" hörde jag.
Vaknade upp lördagmorgon heeeeeeeelt förstörd.
Åkte hem o fick besök, stressa på som fan till jobbet.
Somnade till en film igår, fick sova ut idag.
Vaknade upp av att mobilen tokringde vid 5 tiden..


Jo, igår fick jag ett naturläkemedel som ska lindra pms besvär! haha.
perfekt! Personen som gav mig det har ju varit med länge,
så får se nu om dom där funkar.


Nu ska jag hoppa i duschen och börja göra mig klar.
Jobbar 3 kvällar till sen har jag en ledig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback