"smörjade"

Helt plötsligt så fick man en "moment of clarity".
Det är egentligen sjukt hur bra en del kan vara på att manipulera andra.
Nu sitter man bara och garvar åt typ "annars dör jag" "jag höll på att dö" haha.
Dramatiskt skådespel är ju alltid underhållande...

Det som är det mest roliga är.. OKEJ jag är inte helt perfekt, även jag har mina brister.
MEN jag är ALDRIG elak, sårar, ljuger eller beter mig allmänt svinigt. utan orsak.
Helt plötsligt sitter folk och ger mig diagnoser som narcissistisk och psykiskt sjuk.
Hur bra är man på att snacka egentligen om man själv lider av någon schizofrenisk störning
och lyckas övertala andra att jag är så elak och heeeeelt idiotisk!!!!
Helt galet, men tyvärr så är det ju faktiskt dom som lider av personlighetsrubbningar som lyckas
manipulera hela världen och vända alla fel mot andra än sig själva. Det är sant.


DET ÄR SKRÄMMANDE!!!!!
spring fort som fan om du har en sån person i din närhet.



Från en sak till en annan.
Ska snart åka och jobba.....

måndag: 16-22
tisdag: 10-17
onsdag: Ledig
torsdag: 16-22
fredag: 16-22
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig


Så ser min vecka ut!
Antar att det blir party i helgen? :) cleopremiär. yeah.
Kanske ska börja dra nå solokvällar och dokumentera igen ;) HAHA!
Det roliga är att hälften tänker säkert:
"men gud vilken ensam stackare, hon är mobbad o har inga vänner..pinsamt att vara själv"

Men om jag får säga min egen synpunkt av att tex äta ute ensammen osv, det är fan
ensam är stark! Det är ju fan så mycket häftigare att stå på egna ben och kunna sitta
med huvudet högt och äta själv än att man sitter och ringer runt folk i panik  ;)
Likadant med att gå ut på krogen, skiter det sig o polarna inte pallar krogen då kan man
lika gärna gå ut själv istället för att sitta hemma och sura! =)
Jag har då inga som helst problem att vara nöjd ensammen...


NU MÅSTE JAG SKYYYYYYNDA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du kommit till insikt.......

Men man vill ju inte på att tro att killen som lipar och stammar titt som tätt är en sån jävla bra skådis. Dom kallas sociopater med en eventuell inslag av borderline.....

2009-09-21 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback