BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

En pälsänger i sängen! en stor jävla larv usch usch usch!
Mina duntofflor har legat i den inbygga garderoben i flera månader..
har haft på mig dom hela dagen, la dom på sängen och ja...
lyfte på dom nu när jag kom hem och såg till min förskräckelse
den där jävulska larven krypa.. uuusch!!!!!!
nu åker ALLA plagg i garderoben in i tvätten så blir det att ta fram insektsspray
och spruta igenom hela stället...


Någon som vill ha sovsällskap inatt????





på tal om äckliga saker......










HAHAHA lite gamla fyllebilder som jag hittade på morsans mobil! HAHAHAHA!
USCH !!!!!!!!!!
Sista bilden är nog det värsta jag har sett i hela mitt liv..













men kom nu ihåg att det är såhär jag ser ut ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback