Bara så ni vet

VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ BLOGGEN?
Texten hoppar "iväg" ..

Söp sönder min telefon, har den gamla.
följande knappar funkar knappt ; 1,,4 och 7.
skicka INTE sms med frågor tack!
Har inte gratis sms överhuvudtaget och det är allmänt
segt och jobbigt att smsa så RING MIG om det är något.



Helt slut, vaknade upp inatt av mardrömmar.
åt upp en hel chokladkaka och somnade om på nytt ;)
For iväg till porsön och lämnade ipoden till sin ägare, haha....
Hängde hos morsan ett tag.
Tog en promenad runt sjön med Jossan och my...
NU ÄR JAG HEEEEEEELT slut. skojar inte.
Lagade mat men det var fan inte gott, men mätt blev man.
Slängde äckelchipsen och diskade litegrann.
Är jättetrött..
Ska man orka hitta på nå?
Kanske en köpp kaffe hos en granne?
Nu ropar sängen och tv:n på mig iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback