shooo

Har börjat försöka att vänja huden vid att inte ha så mycket smink,
ser förjävlig ut nu.. men det blir väl ett fint resultat senare ;D


Kom iaf just hem från Jossan!
Vi har umgåtts hemma hos henne hela dagen/kvällen.
Spelat bort ungefär 150kr på spelmaskinerna på mamma mia! haha
Hade ingen feeling idag helt enkelt.
Vi hämtade iaf mat därifrån och har suttit och surrat.
SKOJ att hon har vaknat till liv igen! =)




HÄNDIG KVINNA! ring mig om ni vill ha hjälp me nå!! FIXARN! ;)
Lagade ju tangentbordet för nån vecka sen som jag nämnde.
Sen har jag korrigerat diverse småfel här hemma själv med hjälp av hammare och spik! haha
Letade fram en limpistol idag i klädkammaren och lagade mitt sängbord som jag ska
ge bort till morsan :)
Det ser fint ut nu..
Jossan golv räddade jag med lite stålull.. Hemmafixaren helt enkelt.


Nä nu ska jag städa!
Har inte fått ordning på ikeagrejerna ännu..
Hade gärna velat bli klar me allt osv..
;D







håret växer som ogräs ;)

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

HAHAHA jag veet, men den var mest obehaglig, som spårade i slutet som fan. Du borde se den =)



tw är du ledig nå i veckan? tänkte släpa ut dig på en fika ;)

2009-10-28 @ 13:56:04
URL: http://kyssars.se
Postat av: * K Y S S A R

Klart du vågar :) Mn skrattar bara till slut =)

Mne shit galning vad du jobbar =) Skönt med lite cash ändå =) Hmm ja, jag kan ju när som hellst, tex imorgon :) om du kan då

2009-10-28 @ 21:47:01
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback