ring mig om det blir knas!!!!

Gör en lång historia kort ;)
Började med att jag blev så fantastiskt glad igår..
Har inte haft dammsugarpåsar på ett tag, så jag testade köpa ett par på coop.
Och dom passade faktiskt! ;) firade med att dammsuga hela lägenheten!
Sen tänkte jag vafan? varför inte ta tangentbordet medans jag är i farten?
Slet bort varenda tangent från fanskapet, satt med "facit" om hur tangeterna
ska sitta så att jag kunde lägga dom i ett bad.
Jag sprutade rengöringsmedel och torkade noggrannt igenom allt..
Satt och var så nöjd över hur fantastiskt det såg ut.
(har fått ett klagomål på mitt tangentbord för längesen)
om att det är det äckligaste någonsin med smink, tobak och sånt.
Hursomhelst, när jag kopplar in den i datorn så piper det som
när flera tangenter är intryckta.. så jag satt och pillade för att kolla
vart felet var.
Sen blev jag trött och sköt upp problemet och har suttit med "skärmtangentbordet".
Just därför jag inte har bloggat ;)

Har jobbat idag, Koppla in tangentbordet igen och det fortsatte att pipa.
HAHA, så jag tar fram verktygen som jag en gång i tiden har fått av min far
och skruvar isär hela skiten.. bände upp hela tangenbordet så att jag kunde
leta efter felet. och jag hittade det!!!
Var bara att torka lite på dom där eeeh, sensorerna? och flytta till
"tangentmattan" så att det låg rätt till.
Så kopplar jag in tangentbordet och SE NU! NU JÄKLAR FUNKAR DET!!!!

* Fara till C.O på morgonen och köpa ett nytt tangentbord

YEAH!!!!!



 

Dålig skärpa, men se så fint det blev ;) ;) som nytt!












ETT TIPS TILL ALLA!
vill ni ha rakt, platt och glansigt hår så rekommenderar jag er att köpa
Tony and guy shampoo, balsam och leave in hårinpackningen,.
Alltså den turkosa serien!







har dom rosa också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback