uttorkad

blev partaj igår!
sög väl i sig mer öl än vanligt, men dock så har man haft perfekta fyllor dom senaste helgerna!
suttit och skrattat åt igår.
När den jävligt långa killen skulle göra trolleritricks, o när jag skulle dra "försvinna skämtet"
så blev det ju mindre lyckat, inget skratt överhuvudtaget! haha!!
hahahahaha!!! träffade ju adam från högstadietiden också, det var roligt!
man härjade väl rätt rejält på brasseriet!
blev väl någon slags dans också, hahaha omringad av killar!
har kvar öl till en till omgång, men det vettefan om man pallar det ikväll.
har riktigt ont i skallen o är uttorkad..
Men något lär man ju hitta på senare iaf, nu ska man iaf ta sig i kragen
o göra sig lite finare.... städa upp efter mitt o saras bus...
hon var nyss här, vi käkade på kebabhuset o snackade om kvällen!

En sak var ju riktigt självklar igår.
och det var ju självförtoendet ;) det var på topp!!! HAHA.
hettade ju till där ett tag, HAHA!!
och tydligen så var det en hel del grabbar som tyckte att hårfärgen var nice=)


adam tex kände ju inte igen mig till en början..
har ju bara sett mig som ljushårig, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback