regn ger ångest

hello, inte uppdaterat på ett tag. Händer väl en hel del i ens liv.
Både negativa och positiva saker.
I fredags fick jag besök, och denne person var väldigt på att vi skulle dra en liten fest
hemma hos mig med mina polare o hans vänner.
Det började väl bra och var trevligt, men kvällen slutade väl lika som alla andra?
Min tvbänk rispades sönder, en spegel har gått sönder, två glas flög ut över mattan o golvet...
en av hyllorna till min sänghylla också.
Funderar starkt på att kräva ersättning för allting, det är inte okej att förstöra andras saker
alkohol är absolut ingen ursäkt!!!
Blir riktigt arg bara av att tänka på det.
Inte direkt det första som har gått sönder.........
Jävla idioter alltså!!!!!!!!!

Hursomhelst så satt vi tjejer med varsin spritflaska efter att killarna drog.
Alla for iväg till krogen, satt själv o drack groggar haha!
Så kom nadde och hennes polare förbi här och snacka.
Minns att det var rätt så trevligt faktiskt, men blev lite trött och somnade mitt i allt :)
Fast dom satt väl kvar här och umgicks ändå ;P
Vaknade upp och for till jobbet direkt jag vaknade haha,
RIktigt bakis igår...

Igår hände det dock inte så mkt,
Blev att trycka pizza med my o sara,
Ja o N kollade runt efter fest men alla hade tydligen farit på western farm! haha suck!
Så man däckade väl rätt tidigt igår.
hahaha,om man skulle ta och klättra upp på balkongen och barra gå in!

Har bytt tider idag, istället för att jobba förmiddag så jobbar jag kväll!
Jävligt skönt att vakna upp i lugn och ro. no stress!
Känner mig lite risig faktiskt, och håller nog på att bli småförkyld...
Gissa vad som kommer imorgon? ;) yeah. lönen jaaaaaaaao!
hoppas på extremt vackert väder då så man kan få njuta av solen
och shoppa loss!
Har för tillfället inte fått någon dag alls nästa vecka,
så man får se hur man jobbar egentligen :)


Är det dåligt så blir det en städdag! :)
Nu ska jag iaf hoppa i duschen och börja göra mig i ordning o laga nå mat!



JO! jag har en ny mobil,
haha bra att man inte visste hur man skulle svara med den.. BLOND! haha.
håller på o försöker förstå mig på den, men ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback