ohno.

Mitt ansikte håller på att flagna bort..
Överväger nästan att börja sola solarium,
En positiv sak är att jag börjar vid 15-16 några dagar dom närmaste veckorna,
då kan man ju ligga och steeeeeka innan jobbet! :D
Försöker bota mina fobier mot spindlar och djur.
Om jag ser en i lägenheten eller på mig så ska jag INTE bli hysterisk,
skulle va ett framsteg om jag vågade döda djuren till att börja med :)


Varför får jag så sjuka o knäppa tankar om mitt hår jämt?
Nu är det verkligen långt och det känns ganska fräscht,
Men då får jag världens idéer om att klippa det kort och göra mer slingor?
SKJUT MIG!  Är ju verkligen aldrig nöjd.
Intalar mig själv att jag ska låta det vara hela sommaren, alltså fortsätta
färga utväxten i rött och se hur det ser ut till hösten :)

Måste även säga att dom flesta människor man träffat nu på senare dar
verkligen överraskat en positivt, Riktigt kul!
Hoppas att det blir en bra sommar med mycket sol och fest.


EN GREJ som jag blev chockad över är vad blondinbloggarna tjänar på sina bloggar.
Hur kan man få typ 15tusen för att skriva om sin dag? tycker det är helt overkligt..
Det är ju inget yrke!
Men det måste kännas helt fantatiskt att tjäna tusenlappar på att absolut inte göra någonting.
herregud.

Själv så håller jag på och lära mig att sköta ekonomin :)
Förstår inte vart min lön försvinner egentligen.
Så nu ska jag verkligen tänka igenom mina köp, inte bara köpa för att man kan!
Försöka spara så mycket jag kan under sommaren.
Det absolut mest viktigaste köpet just nu är en soffa, men än så länge har jag inte hittat någon
som jag vill ha..

Åh jag stör mig själv på att jag hoppar över från ämne till ämne nu när jag skriver haha.
Nu måste jag fan slita mig härifrån och fixa mig litegrann.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback