hehehe

blev storheden en sväng idag.
fick klagomål för att jag kollade på "tråkiga städgrejer" haha!
men ÄNTLIGEN fanns sängöverkastet jag ville ha ;D
449 spänn gick det på, vilket sved en aning.
men imorgon kan man trösta sig med lönen!

åh så typiskt! vi var på willys parkeringen när vi såg bussen närma sig hållplatsen,
det var ju bara att lägga benen på ryggen! sprang så benen blödde,
klättrade i en snökulle och trampade i djupsnö, men hann det gjorde vi minsann!

känner mig stressad, måste skicka tillbaka "ufot under sängen",
och hämta ut nya tvätt-tagen.. wooow, det satsas på örnäset. GRATTIS!
stenålderstvättstuga,.. (fast vad vet jag om det???? ;p)

HEHE! färgat tummens hår med samma färg som jag använder, spännande!
tror det blir riktigt snyggt faktiskt..
en riktig nybörjare, hundra frågor om det kommer att fastna färg på han.
Fick iaf resterna som blev över o slängde i lite i utväxten, utan att det faktiskt behövdes.
har i princip ingen. den har inte en chans att få se ljuset!

Nu är det min tur att skölja ur färgen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback