uppe med tuppen!

vaknade först vid klockan 6 imorse, vilken mardröm jag hade!
fick reda på att jag var gravid genom att det rann bröstmjölk,
och magen mitt i allt växte ut! OMG!
Vet inte om det fanns någon pappa med i bilden, men panik hade man!
inte för själva barnet... men att det nästan var dags o föda! ojojoj.
Hade varit mysigt med en egen! :)
dags o skaffa tror jag!

iaf så somnade man om och blev väckt av ett samtal vid klockan 8. PERFEKT!
skönt o ta sig upp tidigt.
Ska ta o ringa till sara lite senare, ingen idé o göra det nu ;D

Sitter och njuter av en kopp kaffe och en snus.
efter att jag vaknat till ordentligt blire o laga mat och diska o städa lite :)
är fett sugen på att dra till dollar store o köpa en grej som ja hört är mkt billigare där
än på andra ställen så..

Kommentarer
Postat av: Jennie



Nu avslutas snart tävlingen!

Men du har fortfarande chans att vara med :-)

2009-02-16 @ 10:17:50
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Sara

nog är det dags för en bebis ;)

2009-02-16 @ 13:53:44
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback