one man's trash is another man's treasure

Då var man hemma igen.
svinkallt ute, jobbigt o gå till örnässkolan för att åka buss..
druckit ca 10 koppar kaffe, mår lite illa nu!
 

sötrobban då, mitt i allt sa han ; Malin jag älskar dig!
nååå, så sööööt!! =)
Blir ju lätt att ta hem han hit nån helg snart.
Tidigt o planera saker o ting nu,
men det jag vet är att ja har tandläkartid på fredag, vet ej vilken tid.
så skulle jag ju också fara till ikea med farsan, vet inte vilken dag.
Hade iaf gärna velat styra upp nån fest fredag eller lördag :)
hade ju kunnat vara trevligt....


imorgon ska jag iaf fara och storhandla. ett MÅSTE!
egentligen känns det onödigt.
Men nuförtiden är det mycket som känns onödigt.

efter en hel dag borta så är det skönt o få komma hem
o bara chilla för sig själv.
Nu ska jag då mysa här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback