Nykterist!

Det blev en lugn helg.
skönt faktiskt!
var lite småsugen igår men det var väl lika o bara ta en myshelg istället.
Man har skrattat till sig ett 6-pack magrutor under helgen,
åt ingenting särskilt..
Igår var man på fruktansvärt dåligt humör när  jag höll på och rensa i garderoberna.
provade lite festkläder, som kändes för småa.
och magen stack ut hela tiden.. usch.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt.

Känns som om jag sparar på en massa kläder till "senare".
inbillar mig att jag ska gå ner i vikt och komma i en massa kläder som bara ligger
och dammar!
Egentligen är det ju onödigt att hålla på och spara.
Är nog illa tvungen att skicka iväg en hel del till porsön.
Har knappt plats med allting, och det värsta är att vissa plagg man köpt
bara användts en gång. DET ÄR ONÖDIGT!
Typ partyklänningarna jag har fått vara med ut en gång, sen ligger
dom bara där och tar plats... inga direkt fynd egentligen!
Och dom fina har magen växt ur för läääääängesen!

Likadant med alla halsband och skit jag har hängandes i garderoben..
Hade velat kasta ut allt och sen köpa det man vill ha eftersom istället...
typ glitters hemliga fyndpåse material är det....haha..

Har redan gjort om i badrumshyllan för att försöka få någon ordning på allt,
har redan rensat bland en massa produkter som ska till syrrorna!



Nu ska jag iaf piggna till och försöka göra något vettigt.. uppdaterar sen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ;) när ska du sluta toffla och hittee på nåe?

2009-02-09 @ 11:55:12
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback