Hälsosam

Idag sov man riktigt länge, beror säkert på det gråa vädret.
haha åh, lirade guitar hero i nån timma. så jävla nöjd när jag klarade
ut dom äckligaste låtarna jag kämpat med i flera veckor! YEEEAH! haha..
glädjerop titt som tätt..
Så utmanade man tummen, föreslog en promenad till porsön..
han var tveksam först, men sen när jag tog tillbaka det så taggade han till..
så vi gick iaf ! :) HAHA ååååååååååh.

vi gick i en uppförsbacke, så ;
T: visst kan du knepet?
Jag: va?
T: Att spänna röven när man går i uppförsbackar!
Jag: jaha.....
T: eller ja man ska göra det hela tiden när man går, det tar!
Jag; mm.......
efter typ 5minuter så
T: Ja, alltså skinkorna.. inte brunögat!
Jag: öh, ja.. det förstod jag väl..
T: fatta att spänna den hela tiden,den lär ju bli så stark så den bryter av glasspinnar...

sen vart det lite taktiksnack om att gillra fällor och sabotera vägen för gångstavstanten
så hon inte skulle komma ikapp! HAHA. det var fan sjukt.... kul
skrattade väl ungefär hela vägen till porsön!
där drack man väl 4-5 koppar kaffe och chilla.
och nu sitter man här och är rätt trött..
skönt att röra på fläsket iaf! det börjar ta sig.. redo för ... eh beach 2011.. KANSKE! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback