haha.

ont i huvet, blä.
har iaf lagat lite käk o slängt i mig det så magen värker.
tröck en rejäl kebabpizza på lunchen idag!  mmm..
nu ska ja städa lite vilket inte är särskilt ovanligt!
farsan o krista kommer förbi vid 9-10 tiden, sen ska jag sova.
börjar 8 imorgon. TIDIGT!
idiot man var imorse, gick och stängde av alla alarm när man vakna
o skulle lägga sig ner ett tag i sängen o bara "vila ögonen" ett tag.
så somnar man om och vaknar typ kvart i 8..
hade 20 min på mig att göra mig redo.
ska aldrig mer göra om det ! fyfan om man hade försovit sig...
därför är det viktigt att gå o lägga sig tidigt så man är pigg på morgonen :)
en riktigt bra vecka med mkt jobb,..

Undra vad man ska hitta på i helgen.
är ju sugen på att festa o gå ut ...
men ja jobbar ju 15-22 på lördag.. det är ju som det..
det finns inget värre än att vara bakis o jobba.
fast ännu jobbigare o stressa iväg efter jobbet..
vilka ska man ut med, o vart ska man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback