en lång dag.

Gick på stan en sväng o kolla.
ingenting roligt direkt,
är på jakt efter en väska.. typiskt att man är så kräsen,
men det kan man inte tro när man ser min vita påse!
måste försöka hitta iaf två stycken.
en hel del andra grejer jag måste hitta också..
man får ju som ta det eftersom..
Har väl inte hänt något speciellt idag..
tryckt en hel pizza och lite chokladkaka..
spelat en massa tvspel.

Idag var jag riktigt sugen på att hitta på något roligt, iaf ta sig ut från den här
lägenheten och bara gå någonstans..
men det blev inte av så det känns som om det har varit världens längsta dag.
har börjat känna mig rastlös, det är LÖRDAG!
söndagar är alltid så långa och tråkiga... trist...
man har iaf hållt sig nykter två helger nu, vilket känns ruskigt bra.
alkohol förstör bara !!!

vill  bli hälsosam och banta bort några hundra kilon.
börjar känna mig jättefet och blek och äcklig..
måste börja styra upp nu känner jag!
synd att det är -2024 grader ute nuförtiden.
HATAR vinterkyla.


har iaf snackat me min far o vi ska fa på ikea nån dag nästa helg.
ska köpa en ny tvbänk bland annat.
lär ju hitta en massa mer saker där..
VILL ha en ny tv också! en smidigare :)


nu ska man väl återgå till att inte göra någonting.. jippie....

Kommentarer
Postat av: Anja

nagra groggar om dagen ar bra for magen :)

2009-02-14 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback