argast

Igår kom min far o hämtade upp mig o tummen på morgonen.
åkte till ikea och kollade runt.. fick 1000kr att handla för.
hittade en tvbänk, en vägghylla, en shysst rosa lampa, en massa ljus,
panelgardinhängare, 6 st krukor, ljushållare..
allt gick väl på typ 1020kr. JAG SNÅLADE INTE!
skämtat om en grej som nästan blev sanning,
hade så fruktansvärt ont i magen så man blev lite stressad och kollade
väl inte så supernoga i början..
vi satt iaf o drack kaffe o då tog jag min medicin så värken gick över
o man kunde kolla utan att flippa ur av stress och värk.
Funderade på att köpa en hylla men det blev inte, var inte så säker.
Fick iaf med mig nödvändiga saker, riktiga bra ljus som luktar svingott! =)
Farsan gav mig en massa häftiga produkter som
massageolja,hand o fotkräm, en massa kroppslotioner, rynkkrämer,
ännu mera ljus..
typ 15 olika krämer ! :) spännande att prova dom.
kan ju tala om att det blev en rejäl massage igår!

Fick även med en massa verktyg!
vi fick ihop tvbänken och planterade om alla växter osv.
idag ska vägghyllan upp någonstans, vet inte riktigt vart jag ska stoppa den.

det var verkligen en trevlig dag.
vi hälsade på hos farsan o hans kvinna också.
ska mest troligt fara dit en helg så man är ledig, möjligtvis prova på utelivet i kalix!


nu är jag iaf på väldigt dåligt humör..
syrran fyller 16år idag så ja ska väl förbi porsön sen när hon är hemma
o käka lite tårta ;)






16åringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback