vääärk!

vaknade 05:20.
somnade om, vaknade upp av mig själv en timme senare.
Gick till bussen, for till arbetet.
Man hinner jobba i en timme tills man börjar känna av helvetesvärken!
Lika hemskt som vanligt, man bet ihop till rasten.
Då la jag mig ner i soffan och började grina,
La mig bekvämt med benen upp i luften och pratade i telefon medans jag hade
den allra värsta värken.
Tur att man hade en timmas rast att ta igen sig på..
Var tvungen att dra på ett nytt lager smink och sen var det bara att gå ut igen
och bita ihop. Gick väldigt bra ändå!
Man har ju så himla fina arbetskollegor!

Nu är jag hemma, fått i mig lite käk.
MÅSTE diska snart, sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Blir väl häng med någon av damerna.
Har fortfarande ont som fan, börjar bli på dåligt humör också...
Ska dock prova på p-piller nu o köra på det i en månad och se
vad som händer då, om det blir mindre värk.
Det funkade ju förr iaf... : )

Tagit på mig att jobba kväll lördag, söndag!
$$$$$$$$$$$

så man får se vad som händer i helgen.
Har jag ont så blir det iaf att ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback