Snygg design va? ;)


Sara var in och fixade min bloggdesign, riktigt läcker!




Idag vaknade jag upp på fel sida, har varit så otroligt förbannad hela dagen.
Fick en tillsägelse av My när jag muttrade fram något irriterat.
Vi tog en promenad runt storsjön, var väl på bra humör ett tag.
Fikade frukost-lunch-middag hemma hos Jossan.
Kräftost is theeee shiiiiit!
Sen så har jag suttit hemma och varit arg hela kvällen, arg på allt och alla.
Tvättade håret våldsamt och slet nästan bort all färg..
Blir alltid snyggast när färgen mattas bort nästan helt innan man lägger i färginpackningen.
Ska prova det..................


Imorgon ska vi till IKEA, något att se framemot!
Ska bli riktigt niiice. om det nu inte blir några förändringar vill säga.


Ska promenera med Jossan, kanske vråla ut ilskan i skogen.
Sparka på stenar och döda spindlar.






FÖRLÅT alla som drabbas av min ilska...








OCH IDIOTER SOM RINGER MED DOLT NUMMER KAN JU GENAST SLUTA GÖRA DET!!!!!!!!!
Jag hatar dolda nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback