hehe,

Söndag "morgon".
Har ju som sagt inte gått in på LK under helgen.
men däremot så har jag käkat skräpmat ;) haha.
Ringde My o Joss igår o skulle höra om dom hade haft en bra kväll o höra ifall de skulle vara
värt att gå ut under lördagen.
Det tyckte dom, det var flera timmar tills ja skulle börja jobba så vi tog en promenad o satt
ute på min gård och snackade om svininfluensan och sjuka saker.
Igår kom morsan på besök o satt här till 1. :p
Nyvaken och seeeeeeeeeeeeeeeg.
Känner mig fortfarande sjuk men det verkar bli lite bättre nu, fortfarande ont i ansiktet och huvudet.
Vill bli frisk!

Jobbar kväll igen,
sen har jag fyra dagar nästa vecka,
så var det 3-4 dagar veckan efter det.
Sen har jag inge mer schemalagt.
Får se om man får ett helt nytt schema med tider eller om man rings in eftersom.
Ska iaf bli skönt o vara ledig nästa helg!


Vill ha någon förändring i mitt liv,
funderar på att klippa håret! =) känns fräscht.
Blir iaf att börja promenera och äta nyttigare.

Nu ska jag dricka kaffe och göra mig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback