få sig nå rejält

Jag blir så förbannad på mig själv.
varför kan man bara inte somna på nätterna?
hatar o sova så länge. fan.
ikväll ska jag tvinga mig själv att somna vid 12.
o fan ställa klockan på 8-9 imorgon!

ska jöbba mellan 16-22, så det blir inte nå partaj på fredag :)


Ah, idag känner jag mig då helt inspirerad till att promenera!
ska gå en sväng runt sjön på ett tag :) riktigt nice.


O ja vet vad jag ska vara på halloween.
täknte först om man skulle vara en indier, men jag har ju en grej som passar utmärkt!
jag ska vara satanist! hahahaha.. JAPP!
skinnjackan och nitarna åker på ! ;)


Jag lovar,.. "DET DÄR"  är ingenting!
nu blire att satsa rejält ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback