freaky fridaaaayyyyy??

Intressant, fick ett bra tips i förra inlägget ang "ingreppet"..
känns lugnande ;P haha.. ! det ska jag definitivt göra!



Jag trodde gårdagen var hemsk,
DÅ SKA NI VETA IDAG! ååååååååååh...
hur kan folk vara så jävla arga, negativa och elaka? det är sjukt!


Sov förbi mina alarm idag.
men jag har nog en väckaklocka i mig ;D haha.
vaknade typ 8:15 så det blev lite stressigt då ja hade en timma
på mig att göra mig redo o käka osv..
Aja, varit på porsön en sväng, så har syrran blekt håret!!
blev lite orange, men hon blekte de dock bara för att kunna få till
en riktig röd färg sen :)
OOOH! jag vill också bleka ;D




ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VA ROLIG DEN HÄR LÄNKEN VAR! HAHAHA
suttit och skrattat för mig själv.. sååååå kuuuuul ;)

http://www.1000apor.se/tv/amanda-blaser-bort-hoegsta-chefen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback