Inget vidare DU VET!

DÖ BLOGG!
Såklart ska det bli fel när man skrivit en massa så att inlägget inte
publiceras och försvinner. suck!


Men det förstör inte mitt solskenshumör ;)
en bra dag på jöbbet.
Just tryckt i mig räksallad..
Kastat en chipspåse, fick för dåligt samvete.
har dock en reserv kvar, men den ryker nog också!

Är nog ledig imorgon. så det blir en FULDAG.
morgonpromenad, pyssla på med ansiktsmasker o fixa naglarna..
städa och fortsätta med måleriprojektet! pyssla osv ;P
Är sugen på att dra till stan o shoppa loss men jag vågar inte
slösa nåmer eller kolla hur mkt pengar jag har på kortet.
Blir inte att kolla in de förräns nästa lön ;)



Det är så svårt o veta vad man egentligen kan skriva hära.
nåja. Måste bara få skriva av mig om att lära sig från sina misstag.
Det är ju det som ger en erfarenheter och gör en till den man är.
Men gör man om samma misstag jämt kan man lika gärna gå o dö.
Nu vet jag att några kommer sitta och garva o tänka på en speciell sak ;)
haha men det är inte det ni tänker!




Jossan fyller ju 20 på ondag. det ska firas med 20 öl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback