TRÖTTER!

Mina små tips kanske verkar självklara.
eller ja det är dom.. MEN! kul om någon får lite råd
eller eventuella tips :) hittar själv det mesta på internet.
på youtube finns det en massa bra tips på hur man tex sminkar ögonen
större! bara o söka sig fram efter det man vill ha ;D



Kom på mig själv att sitta och nörda alldeles försent.
sitter och lyssnar på hardtrance och äter ben & jerrys. ;)
nu har jag provat;
phish food, bohemian raspberry,  half baked och one cheesecake brownie!
I LOVE chokladglassen! men efter att ha fått för många chokladfirrar,
eller cookies så vill jag bara spy! USCH USCH! för fettigt!!!!
bohemian raspberrys bitar var däremot höjdpunkten i glassen! ;)
den sistnämnda vill jag spy på, så äcklig var den!


min vecka ser iaf ut så att det blir en promenad imorgon.
kanske en sväng till storheden och nörda.
ska jobba 8-15 på onsdag. jisses det är min tidigaste dag på jobbet ;)
längesen man jobbade morgon...
ska spendera natten på porsön iaf. så man har nära till jöbbet!
blir nog en promenad dit då!
på torsdag jobbar jag 10-19! nice!nice!
Helgen har jag ingen aning om vad som händer.... får se.
Är jag nykter under helgen så är det tredje helgen! hehe..
kanske drar en vit månad ;D


Jaja, nu måste jag lägga mig iaf. "shoooo" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback