MYS!

finns det något som är så soft att ta en varm dusch?
I don't think so!
möjligtvis att ta ett långt bad, men vissa är ju utan.
Göra en ansiktsmask, pyssla om naglarna.
smörja in sig med brun utan sol ;D hehe.
den hälsosamma vägen till en finare färg.
....sen krypa ner i sängen och somna in till nå bra tvprogram. this is life!



Ser framemot morgondagen då jag ska slita mig upp och promenera! =)
funderat på gymkort. men man får se hur det blir med det.
skiter ju sig rätt snabbt ! ;P



My undrade om det inte är tråkigt att laga middag o sitta och äta själv.
NEJ! för det blir mer mat åt mig!! ;)

hahahahaha...





MEN FAN! en av dom från kirunagänget har letat upp mig på facebook o "Puffat" mig?
hajjade ingenting o "puffade tillbaka" och då försvann länken och hans namn osv..
gick inte o söka fram det sen heller.
JAG VILL HA DERAS BILDER FRÅN KVÄLLEN OCKSÅ!!!!!! =)
haha en massa oförberedda tequila bilder !!
så man får hoppas att grabben skriver så man får tag på bilderna,.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback