do you feel me

Vaknade just, TIDIGT?! omg.
mensvärk som skulle kunna döda.
fick värken from hell igår, upptäckte hur jag skakade i armarna
när jag lyfte saker för att jag hade så ont :p suck.
bara o kasta i sig värktabletter och inte känna efter så mkt,
vilket är väldigt svårt..
men jag klarar ju iaf av att arbeta så det är ju på förbättringsvägen :)
ska jobba idag också, yey ;D
nu börjar det bli några dagar här ju.
Jobbar 10-18, roligt.
ska lägga mig i sängen me en kopp kaffe,
nu har det börjat bli kyligt, iskallt i lägenheten :/


Det är tre och en halv vecka kvar tills operationen.
JAG ÄR RÄDD!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA GISSA VEM SOM RINGDE OCH HOTA MIG NYSS? Jo, BARRE! hahahahahahahahahaahahahahah hans föräldrar jobbar tydligen som Polis och han är maffia ! ;) oh my, jag tror jag skiter på mig nu!

2008-11-11 @ 17:28:48
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback