wiiiiiiihow!

somnade 10 igår, skönt att vakna upp o vara helt utvilad idag. ;)
Idag har ja fixat sommarjobb ;) yey.
skönt som fan, kommer att ha råd med hyran o att göra en massa grejjer :)
känns som att allt rullar på alldeles utmärkt nu!
singellivet är det bästa, njuter av det till 100% ;)
även fått glada nyheter, ska plocka ut mina grillz den 28maj !
precis innan studenten.. NIIIIIIICE!

O det är fredag idag, kan det bli bättre? har nog aldrig varit såhär
nöjd som ja är just nu ;)
imorrn blir det magma! haha
för nån dag sen fick jag ett samtal av Ken Ring,
som tydligen ringt fel..flummigt!!
jaja, längtar iaf till festen. !

nu ska ja dra o fixa till en massa här hemma!
det är en riktig studentlya, hehehehe!!


Skolan;
Enda ämnet att plugga till är historian, o där verkar det inte
vara så mkt kvar. Klarade senaste provet också!
stabilt o börja läsa igenom sisådär 80 sidor två dar innan!
men grym som man är så klarar man alltid proven ;)
Idrott A måste ja fixa också, lite osäker på hur det kommer att gå..
Idrott B har jag avslutat, får ett IG i det. Vilket faktiskt känns skönt
me tanke på att det kunnat bli ett streck ;)
Bilden håller ja på att göra om nu, hehe bra att ALLA är lediga
nästa torsdag. Men inte jag, för att ja missade allra första lektion.
Måste orka skriva frågor om rökning o ha frågesport me 1:orna,
då har ja fixat hälsopedagogiken !
Då har ja styrt upp alla mina gamla IG:n ;) lovely.

Praktik varje tis, ons & tors fram till vecka 20.
börjar klockan 7, jobbigt värre!
Är på socialen, nere i ett fik där dom sköter
saker som tex post, fika o sånt.
Men det är softare o va där en hel dag än att sitta me en massa
bf uppgifter o läxor!
dagarna var ju iofs korta, o vi var ju ofta lediga.


shu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback