partybloggen ; tar det lugnt

Ska ta o berätta lite om gårdagens partaj som ägde rum hemma hos mig.
deltagarna = anja, josse, josse, trölle, rikard !
Vi skiljdes åt vid olearys, så ja o ganja styrde oss mot grace.
Vet inte om det var våran snygghet eller odiskreta samtalston som gjorde
att hela luleåcentrum stannade till... T-t-t-ta de lugnt t-t-t-taa de lugnt!
Väl inne på grace så ska ju såklart garderobstjejerna hålla på å kommentera
att ja har varit där o skällt ut en av dom..men för livet?
iaf så roade vi oss där ända tills ja blev lite less över en sak o bestämde mig för
att fara hem o sova.
fick skjuts till porsön o sov me mina söta pojkar! ;P



"jag är sverige nya rappare hep-c-rap inge crap bara rap ;) "


image8 upptagna?


Kommentarer
Postat av: Anja

HAHAHAHHAHA så roligt att läsa.... we rocks ;)

2008-03-03 @ 11:21:36
URL: http://ganjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback