finns det något jag hatar mer

än knarkare så är det nog getingar!
satt och chilla vid datorn imorse, och till min stora förskräckelse så kröp den största
getingen i världshistorien runt i på väggen bakom mig!
jag svär!
blev ju vettskrämd, ett stick av den där besten och du dör!!!
haha, så vad gör man?
självklart blev jag panikslagen och sprang ut i hallen och stängde alla dörrar...
tog en syltburk och la den snabbt på tvbordet ... hoppades på att den skulle fara i fällan så att säga ;)
men den satt på min lampa så jag kastade saker.. helt plötsligt flög den mot balkongdörren! :D
men tyvärr..... så var den på insidan och 2 cm ifrån min hand när jag stängde igen dörren..
då fick jag nog och sprang ut ur lägenheten och gick till bussen istället.. hahaha.. alltså jag dör!
mådde ruskigt dåligt hela vägen till jobbet hahaha! min dag blev förstörd redan då.
vet inte vad det är med mig, har aldrig varit rädd för getingar förr...
helt plötsligt är jag rädd för alla kryp som finns.. huvva..
nåja jag lever..
haha, förövrigt så har jag nästan träningsvärk efter jobbet.  =) haha..
promenerade nästan hela vägen hem, nu sitter jag o är mätt med en kopp kaffe.
sara är påväg hit, vi ska la promenera eller så sen :P
imörrn blir det jöbb.. börjar 0830.. *gääääääsp* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback