blääää

sitter och dricker kaffe.
vilket påminner mig om groggarna i helgen ;)
iskallt kaffe med gin.. haha !
"brukar ju bli trött så jag tog med lite kaffe......"


och när jag blev jagad av ett bi! haha *uppskrämd till max*
cirkulerade runt oss i nån minut, börja till slut veva och den blev ju galen
o tänkte attackera mig, så jag började springa och den for ju efter!
började genast tänka på den där reklamen .... ;) hahaha



hmm.. måste lägga på ett kol om något ska bli gjort här.
jobbar 13-22 idag också.
allmän knasdag igår.. flög in tre duvor som hade panik och panga in i rutorna ett X antal gånger..
en av dom flög  in i butiken och satte sig på en hylla hahaha.. asså ... men den hittade ju ut igen =)
.....eller blev det kebab av den till min lunch?


verkar bli fint väder idag.. nåja.  hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback