what goes around comes around

ingen idé att skriva under vardagarna, händer ju aldrig nå spec.
JO, jag rökte en cigg idag. lite jobbigt just nu så jag unnade mig några bloss.
och dom blossen var onödiga. var inte speciellt gott. luktar inte gott.
kände bara att det kändes lite tyngre att andas, ni vet.. den ansträngda typ.
var väl tillfredsställd ett tag, men det var ingen riktig wow känsla över det.
så därför känner jag absolut inget behov av att röka!
Jag som suttit och längtat efter cigg i flera dagar, märkte att det inte alls
är något speciellt :) "jag är en snusare!".

Dagarna är alltid sig lika, imorrn blir det nog ingen rolig dag heller.
skola mellan 10-12 tror jag.
fixa praktikplats.
hem och plugga.
städa hela lägenheten + färdigställa köket.
en promenad.
ännu mer plugg.
tänkte försöka hinna med att besöka min familj på porsön :)


jag trivs så himla bra här på örnäset!
och längtar verkligen till sommaren då alla tinar fram! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback