scream

nackspärr av att sitta vid datorn, nämligen så att min såkallade datastol rasade
ihop igår, min tyngd blev för påfrestande vilket resulterade i att stolen förvandlades
till brasved och ett slags damm spred sig runt omkring mig och lämnade ett spår
i form av sår på kärlekshandtaget !
satt på golvet i några sekunder innan jag fattade vad som faktiskt hänt!
så nu sitter jag i fotöljen som är så låg att nacken snart kommer att brytas av.



plötsligt vaknade jag till efter månader av knas.
har äntligen börjat förstå hur saker och ting ligger till.
är lite ledsen faktiskt, suttit och lyssnat på deppmusik..
Men plötsligt slog ja på en gammal metallica låt som jag hittade i en mapp.
började genast rocka loss.. rock på högsta volym får en att bli på bättre humör.
eeeh, inte många som läser här så..
men ni som gör det hajjar nog vad/vem det handlar om.
och säkert vad jag har gjort idag.. 
 
Så sjukt röksugen, har varit det väldigt länge nu.
Tråkigt nog så överdoserar jag mängder av mat och godis istället.
Nu känns det verkligen som att jag vill gå till statoil och köpa cigg.
klarar detta sug inatt.. men vem vet.. imorrn kanske jag faller tillbaka!
aaaaaaaaaaghhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback