wohow! ;)

gick ju betydligt snabbare än förväntat! =)
Hm, drömmen jag hade inatt handlade om min utväxt haha,
att det var omöjligt att färga den! ingen färg ville bita på den.
tar mig en titt nu, och ser att det börjar bli dags ;)
helt otroligt hur snabbt mitt hår växer!
både hår och naglar växer som ogräs. det har man tur med !


ÄLSKA HÅRET!
Jag tjatar om det minst två gånger om dagen.
Har haft perfekt ljust hår, som jag tydligen aldrig kunde vara nöjd med.
blekte det ofta så det började skimra i gult.
En dag fick jag nog och börjad färga det mörkare, tog det stegvis.
dvs , ljusbrunt, brunt, mörk brun och till slut svart.
Efter några månader blev jag sugen på blont igen.
DÅ drog jag 4 blekningar under en och samma kväll!
det resulterade i att ALLT hår på huvudet var tuggummi hår.
det går inte att reparera, utan det håret tappar man vid kamningar o dusch osv.
hade lite hår på skallen kvar, överhåret brändes av till öronsnibbarna ungefär.
underhåret därbak var lite längre däremot. typ en hockeyfrilla!
dessutom var håret oranget! NOT HOT!
färgade på en svart färg, men håret tog inte riktigt åt sig färgen så man gick
med gråaktigt hår.

NUUU har allt mitt hår börja växa ut igen! =)
känns hyffsat friskt, o jag har en nice frisyr. uppklippt osv.
Funderar på att sluta platta hela håret för att låta det andas.
jag är så fruktansvärt lycklig ! ;)
Det var 2år sen jag gjorde den där dumma impulsblekningen!
Underbar känsla när man tvättar håret, känner hur tungt det blir.
och bara känslan av det hängandes ner över ryggen!
ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT TILLBAKA MITT HÅR! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback