utmaning



sara har utmanat mig ;)


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. Är du singel?
de vet du! ;)
2. Är du lycklig? Det är väldigt olika från dag till dag..
3. Är du uttråkad? just nu, JA!
4 Är du ledsen? njae. men nyligen varit det då en person sa väldigt sårande saker.. 
det hade kunnat läggas fram på ett finare sätt, men det kändes väldigt olustigt.
5. Är du italienare? Nä inte vad jag vet!
6. Är du cool? ofcourse ;)
7. Är du från Irland? nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej det är dom inte.


SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Been there, ohyeah ;)
2. Har du någon gång blivit sårad? Det är klart, blivit sårad och sårat. tyvärr.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Japp.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Nej!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? jodå...
6. Har du haft en hemlig beundrare? ja det har man väl, men till slut så kliver ju "den hemlige" fram.
7. Är du kär? Nej det är jag inte, och har inte varit det på länge. VILL BLI!
8. Vill du gifta dig?  varför gifta sig? jag tror att det ger otur!

TVÅ ALTERNATIV:

1. Bilddagboken eller lunar?
usch för båda två. brukar dock vara inne på anjas ;)
2. Hår eller ögon? hår såklart ;D
3. Katter eller hundar? hm, kan inte välja!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? några få riktiga guldklimpar ;)
5. Coca-Cola eller Pepsi? PEPSI max såklart!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? hm, blir nog utekväll då. singlarnas alternativ!
7. Pengar eller lycka? hm, tror inte man kan ha riktig lycka utan pengar. men LYCKA!
8. Dag eller natt? natt, det är då jag kryper fram ur boet.
9. Msn eller mobil? mobilen!


"HAR DU NÅNSIN...":

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
nej, inte vad jag kan minnas.
2. Brutit nåt? nä, men man har varit nära o bryta lite ben.
3. Gjort nåt du ångrar? Jo, finns väl några saker.
4. Hoppat Bungee Jump? nej, och jag skulle aldrig våga heller.
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo, för någon som jag tyckte om.
6. Ätit en hel tårta? ALLTSÅ! säkert, minns inte.men  jag ska inte ljuga och säga nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Det har väl hänt ett antal gånger. men vem bryr sig om 100år?
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? för längesen - Ja. Nu - Nej!
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja, förmodligen. grina när vi var tvungen o lämna bort dom.
10. Velat försvinna? Det har väl hänt någon gång.


SENASTE:

1. Telefonsamtalet du gjorde?
till mor, för att be om en kod.
2. Telefonsamtalet du fick? min mor, som berättade koden.
3. Personen du var med? en bekant här på örnäset.
4. Roligaste grejen som hänt? Orkars nakendans! haha
5. Personen du smsade? min mor, allt för att få mitt internet fixat! :)
6. Skrev till på facebook? tror det är anja, eller fredrik.
8. Du kommenterade? orkars bravader!
9. Du tillbringade natten med? haha.
10. Du kramade? haha.



Då utmanar jag väl Jullan och Jossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback