nice nice

Morsan fyller år idag ! ;D
ringde och grattade henne imorse.
klart man kommer ihåg när hon fyller år, spec när hon gör de på lucia!





inatt fick jag ett flummigt samtal. hahaha..
ja, vad ska man säga?



och smsen jag fick av anja visade klart och tydligt att hon varit riktigt jävla
kanonfull och mest troligt farit ut på egna äventyr.
om hon fick det hon ville är ännu okänt ;D
HAHAHA !! anja jag vill att du förklarar dig genast!!!




hmm jaja. alla verkar ju vara anonyma och icke pratglada.
så man får väl se va som händer ikväll.
tänkte iaf städa lite osv.. SOM VANLIGT! gör man något annat? nee..
eller ja, jag ska lira guitar hero nu ;D klara ut skiten en gång för alla!!



HÖR AV ER! ;D
spriten står och väntar.

Kommentarer
Postat av: stekarn

en evig vantan pa att fa ata? stackare!!! :D

hahahha jadu, aventyr var ordet!

hahahha las min blogg ;) storsta minnesluckan nagonsin. roligt dagen efter vid frukosten da jag hade en van som fyllde i lite luckor iaf, hahaha! SUCK SKJUT MIG ;)

2008-12-16 @ 05:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback