usch för livet

har tagit syrrans rum för tillfället. jag hann störa mig på en grej.
tex... Varför har hon slut batteri i båda tvdosorna? VARFÖR?!
för lat för att stoppa i nya batterier? går inte å styra dvd:n.
man måste se all reklam o all skit från början.
arg jag var på natten då jag var tvungen å springa fram till tv;n o byta kanal.



men herregud... höll på o somna vid 12. men hade så mkt hallisar
att det var omöjligt. bara o göra sig pigg o försöka somna om på nytt.
fan också!
nu får man hallucinationer så fort man stänger ögonen. LESS!

vaknade upp 5 av en otrolig smärta i käken. sprang upp och tog värktabletter.
vaknar upp med världens fulaste ansikte!
det är så svullet att det är fyrkantigt typ.! ser ut som om jag har ett bildäck i munnen!
ser ut som om jag har sverigest största "tjackäke" som man säger om käkar
som är tydliga.
kommer INTE våga gå ut idag när man ser ut såhär! HAHAHAHHAHAHA!!
ser ju ut som ett jävla mongo!!!!!!!!!!! ååååååååååh..
har jag detta face på måndag så kan ni skåda missbildningen på jobbet ;) LYCKAT!!!!!!!!



nu mår jag illa.. blir mer piller vid 11-12 så jag kan äta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback