tråkig bloggare!

har som inget roligt att berätta.
för att man legat däckad som en trött sjusovare i några dagar.
men skönt har det varit att sova ut ! hehe.
imorn ska jag jobba igen.. kväll..
ser framemot onsdag, färga utväxten osv! hehe.
förövrigt så har man inga direkt förväntningar på nyår....

har i några tidigare inlägg direkt kritiserat allt man bygger upp kring nyårsfesten.
man ska se perfekt ut, det ska vara så fruktansvärt roligt.. fint o speciellt...
visst blir man fin, och kvällen kanske börjar bra. MEN SÄG NÅGOT ÅR som inte
spårat ur på ett eller annat sätt?
däckat innan 12 sådär två år irad, ett annat år rök alla ihop o man hamnade
på en taskig krog och blev sur och for hem. AMATÖRERNAS AFTON.
Traditionen bryts, i år firar vi inte hemma hos anja . tråkigt ;)
Nu vet jag ärligt talat inte vad man ska göra, är inte direkt sugen på att supa sönder mig
och härja som aldrig förr...
vet inte om man ska dricka överhuvudtaget...
Det man drömt om är typ att ha en mysig middag, dricka nå gott och umgås med
g-unit osv + lite mer trivsamt sällskap.
men det som gällt är typ fia med hutt, the drinking game osv ;P HAHAHAHA!! ÅÅÅH!!
nu får man då se vad som händer.......... det är ännu ett frågetecken där!
blir nog iaf o mysa me tjejerna!

börjar överhuvudtaget bli jävligt less på att festa, det är inte tråkigt eller så.
men fyfan.. det har blivit lite för mycket för många gånger nu irad !
så man ligger bakis i en halv vecka och det enda man tänker är "WHYYYYY?".
eller ja, det jag har lovat mig själv är att aldrig dricka något annat än öl!
iaf inte o kombinera de me typ sprit eller nå... då går det rakt åt skogen!
öl går alltid bra... blir de nå drinkar inblandat så .. ja.. =)
juldagen är ett fint exempel på en pinsam upplevelse.
bartendern börja ju bjuda på drinkar..
det är typ dom som är skurkarna ju!!! fan för dom! haha




äh nu måste jag dra. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback