slet ut stygnen i sömnen

har kommit till den punkten att jag lätt hade kunnat ta bort dom
efter lite alkohol.
det gör fan ondare o ondare ju längre tiden går!
jag är hungrig! är gnällig och fjantig nu, det är väl visserligen
för att man levt på 2 dl bulgur och resten blåbärssoppa o en massa andra drinkar
nu i några dagar. jag svälter ju ihjäl ;)
det enda positiva är att man kanske krymper magsäcken en aning så man inte
äter för 5 i fortsättningen. men det tror jag inte.
på måndag ska det firas med två kebabpizzor!!!!!!!! ;)
smakar fan lik i käften nu...



AAAAAAAAASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ EFTER DET HÄR SKÄMTET DÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!

kollade fan på ena "stygnet" OCH JAG KAN INTE SE DET!! HAHAHA
ser en liten trådbit gömd under tanden, men annars så ser jag typ ett jävla hål..
ÄR DETMÖJLIGT?! har jag slitit ut ett stygn själv??? DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!
konstigt att man har ont där, att det känns som typ ett evigt sendrag.. :/


ska jobba idag iaf.. hoppas på att få en tandläkartid idag. är ju rätt akut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback