ROLIGT!

sitter och småskrattar i min ensamhet.
att man kan vara så bitter som jag är.
egentligen är det förjävligt, att man kan vara så arg på hela världen.
ha åsikter om minsta lilla grej. allt är ett evigt mörker.. hahahaha
idag har det varit en soft dag. jobbat kväll o de var trevligt.
känt mig på bra humör nästan hela dagen.
eller ja på lunchen vart jag less och besviken över att maten såg
god ut på förpackningen, en rejäl portion.
men det visade sig att det var mat för en 6åring..
bilderna på förpackningarna måste vara photoshoppade ;)
så har man väl hunnit bli less några gånger över att det är så halkigt och blött...
och arg över att ha ont i magen..



NU ser jag framemot sängen! WOHOOOWW!!
ljuset i livet just nu ;D
så jävla nice den är! HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback