onödigt.



Vaknade upp prick klockan 5!
det är inte mänskligt att vara vaken då, så jag tvingade mig själv o sova nån timme.
Vaknade upp klockan 8, det tyckte jag var en perfekt tid,
men gud, försökte kämpa mig upp! det var omöjligt.
så det blev att kliva upp nu, kanske är lika o vila ut helt !

Drömde att vi var tvugna att gå på bio och göra en massa uppgifter med skolan?
eh. hahaha. panik varje gång jag drömmer om skolan o ser vårat schema!
fan va hemskt, typ göra om allt!
Det är skönt som fan när man vaknar till och verkligen fattar att man gått ut skolan redan!


hungrig som fan! ;D
ska nog gå o ta mig nå.
men köket mår jag verkligen dåligt över. orkar inte diska o allt! hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback