ojojoj!!!

kvällen började ju trevligt ...
sen spårade det ju dock ur.. HAHA!
my hamnade i konflikt med en jävel, asså jag dööööör!
hon var inte sen på att leverera dissarna!
förövrigt var det ju en bra kväll med trevligt folk,
men de blev lite för mkt av det goda på slutet..
man fick ju sig någon gratisdrink som slog till rejält.
hade väl ca 10 olika nr på telefon, då vet jag inte om jag dragit
telefontricket eller nå HAHAHAHAA!!
blev ju lite solo på slutet..
av någon konstig anledning så började jag promenera från stan!?
vafan!? har jag gått i högklackat och försökt ringa runt...
minns att jag drog huvan över skallen och vinglade omkring.
vet inte om jag har ramlat men jag har jävligt ont i ena armbågen så jag
utgår ifrån det..
JAG UNDRAR varför i helvete mitt eget nr stod på uppringningslistan?
har jag typ "Åh var är min tele, måste ringa efter den" typ hahaha
det enda jag verkligen har insett nu, är att jag aldrig mer ska dricka! ALDRIG ALDRIG!
vaknade upp med världens baksmälla ...

NEJ! nu är det färdighaft... 09 blir det nyktra året!

Kommentarer
Postat av: stekarn

U WISH ;)

2008-12-27 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback