nöjd

nåååå, en kissekatt som kom springandes till mig när jag skulle låsa upp porten.
DJURVÄNNEN kom fram i mig. sa typ "ååååh lilla vän" till katten samtidigt
som jag strök lite på den.. den var faktiskt lik Ti.. hehehe..
så jag stod och klappa den i några sekunder, och låste upp.
då ville den komma in, men de fick den inte!
;)


smällt i mig chips och julmust som om de vore min sista måltid.
är på ruskigt bra humör...

"HAHA är det julgranar du har i öronen?"
"vad fin du är! örhängena klär dig verkligen, kvinnor vet hur dom ska bli vackra"

hahahahahaha ååååh..
varannan diss, varannan komplimang! ;)
dom drar verkligen åt sig uppmärksamhet!


då var tre kvällar avklarade!
Imorgon är jag ledig, ska nog till stan me jossan en sväng!
det blir partaj, HÖR NI DET? DET BLIR PARTEEEEEEEY!
riktigt sugen på att få svepa i mig minst en öl.
tror allt resulterar i en utekväll.. den som lever får se.

nu ska jag bara lägga mig ner i sängen..
känna lugnet!

slå på ljudlöst direkt för att undvika fyllesamtal, NEJ det är inte fest ikväll!!! ;D












ÄLSKLINGAR!!!!



// den slitna bloggaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback