morgonpigg!

Vaknade halv 7. haha
sjukt tidigt!
somnade innan klockan 12, var väl de ;P

suttit o druckit kaffe och skummat igenom kampanjblad på internet!
fått lönen idag, så jag är riktigt sugen på att fara och handla!
en sak som svider är elräkningen. SUCK!
annars så har jag varit duktig och ekonomisk och ligger en månad före
i månadshyran. helt klart värt att vara lite snålare o lägga undan nån tusenlapp
varje månad, då har man mer att slösa !! ;)
fast jag har ingen aning om va ja slösar alla pengar på!

aja, idag äre dags o prova på ett nytt kaffe!
den här är "mustig och elegant" ;) får se va den får för betyg.


Saker som jag egentligen behöver är;

* En ny säng, vill ha en feeeet madrass!
* nå snyggt överkast o fina sängkläder.
* två svarta hyllor.
* ett mackjärn ;) ÅH VARMA MACKOR!!!!
* typ ett nytt databord? tror jag vill ha ett som är högre. ryggen dör.
* badrumdsmatta.
* panelgardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback