möblerar om! ;D

Prövat på något nytt.
brudkistan jag har i hallen kändes lite klumpig på något sätt..
att man var tvungen att sicksacka när man skulle gå till köket..
tror att nästan alla som varit här på besökt slagit in en tå i den hehe.
den har jag flyttat till köket nu!
tog även med den där golvlampan till det enda hörnet i köket.
kändes som gömd bakom TV;n härinne...
Skohyllan är där brudkistan var, längden var perfekt till väggen.
vet dock inte om jag ska ha kvar den där..
ska ju fixa nå nya hyllor... kanske en smidigare till hallen då..
och en till tvrummet.
det som absolut måste handlas är en ny tvbänk!!!!! =)
en hyll-liknande sak vill jag ha, så inte sladdarna syns!
tror jag måste slå till och köpa nå sladdar till telen..
sladden räcker ju för fan ingenstans! har ju mitt teleuttag i hallen..
LYCKA till att få upp telefonen på en hylla eller nå?
hahaha den har typ legat bredvid sängen ..
nog för att den inte kommer till användning just nu! =P

BLOMMOR måste jag köpa! stooooooora blommor till mina fönster!
alltså.. det är ju två stycken som ALDRIG växer..

jaja här är lite bilder på hur jag har flyttat om;

notera att julduken ska bort.
och att en matta ska dit =)






 och lite mer utrymme i hallen.
den såg fenast mycket större ut! =)








Ikväll blir det party.
får ju se om man fortsätter projeketet i fyllan efter krogen! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback