Julafton.

hände nå skumt så att ett helt inlägg försvann?

Hursomhelst.
for till porsön vid 2 och käkade feeeetaste julmaten. FYFAN!
tog med mig massor hem också ;)
det var mysigt att vara med familjen över julen.
TOMTEN var ju på porsöN! HEHE!
william var skeptiskt, han sa att tomten var utklädd.....
att han hade en mask.. HAHAHA!! almost busted!
Dom var ju som lite stela inför mötet, lika nervösa som jag ;)

Har ju som inte önskat nånting, men morsan gjorde mig nöjd!
jag fick ;

* en säng som jag fick en vecka tidigare.
* toni & guy shampo och balsam.
* mackjärn, inklusive bjudbröd och pålägg ;P hahaha..
* en kräm som ska motverka rynkor! HAHA! ja det är väl kanske dags o börja
med det nu, man börjar ju som bli gammal ;D
* mascara
* Ett par tofflor.. ;D behövdes.. mina med hål i var ju rätt så slitna!
* pengar
* en massa lotter.. en del med vinst på!
* refillkort för sammanlagt 500kr..
* ett sängöverkast ska hon betala, så fort det kommer in i butiken.
* en tidning som jag ska läsa nu ;P

Mycket snällt.. nödvändiga grejer som jag behövde :)



Här kommer det lite bilder ;D



Robin med sin byonicle som jag gav han...
Såg inte så glad ut där.. men jag lovar, det var han! =)


sötisen, spexarn! hehe.
åkte runt på sin sparkcykel ! HAHA


sofie o robin var inne i ben 10 spelet robban fick i julklapp ;P


han kommer bli så jävla snygg när han blir äldre!



TOMTEN! HAHA


LYCKLIG när han fick vad han önskat =)


och sist men definitivt absolut inte minst, jag! ;)
sjuk och förjävlig...

kör på "lång lugg" just nu, dels så är den för lång för att ha den nere...
och de är soft me lite variation. ;D




provade på lockigt hår, syns kanske inte så bra men ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback