hungrig som fan

Jag har inte den där utväxten, bilden är typ en vecka gammal ;P haha.
tog precis innan jag färgade håret.

Nu ska jag chilla med plattången, imorse såg jag "spikes" sticka ut i håret.
en massa slingor som blivit avbrända. nej, nu ska det få vila!




det märks att jag börjar bli bättre, när jag sover så länge ;D
Vilken dröm jag hade.. ATT JAG HETSÅT en kebabrulle på typ 10 sek.
tryckte i mig den, svalde den typ hel!
så vaknar man upp.. "mm, blåbärssoppa till frukost, lunch och middag!!"..
tänkte ta bort stygnen på fredag, men jag jobbar då så de vettefan hur de blir.
kanske hinner få någon tid på morgonen :)
annars så får man ta de på typ måndag,.
verkar klara mig från infektioner o sånt skit. :D

nu ska jag dricka mitt kalla kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback