grönt te?




kan det bli gammalt? alltså dåligt?
tänkte jag har ett gammel te som jag köpte för typ mer än ett halvår sen.
grejen är den att jag kräktes som ett svin senast jag drack ifrån det.
har inte vågat mig på det efter den incidenten, men jag är sugen på te.. minsann!





Nåja, är trött. det är ju inte så ovanligt :)
provat på en hel dag utan luggen, skönt me lite "förnyelse".
hm, nya platser åt alla varor.. nu är man en nybörjare på nytt!
haha ingen aning om vart något är.. vanesak.
lite ringrostig när det går lite tid mellan jobbdagarna.
skulle ha jobbat imorgon, men imorgon vet ni ju vad som gäller!


ska lägga mig under kniven!
när jag säger till bekanta tex "nej det blir inte fest, ska opereras"
så ser man hur folk blir tills sig o undrar vad som ska avlägsnas eller
eventuellt opereras in!
har hunnit dragit några skämt om avancerade plastikoperationer !
Detta är ju rena rama barnleken egentligen!
det är ju inte direkt så att jag svävar mellan liv eller död och ska få
en levertransplantation eller nå. haha

Men det är klart att man är nervös, man ska ju vara vaken.
kommer ligga och se när dom drar fram en såg och borrar sig in i käken
och gräver som om svaret på livets mening ligger gömd under mitt tandkött.

Jag är gräsligt rädd för sprutor! det är ingen hemlighet.
Jag har opererat mig under foten en gång tidigare.

Var väl sådär 8-9år och hade ett stort födelsemärke som var absolut
nödvändigt att hyvla bort.
fick en spruta som kunde liknas vid ett samurajsvärd, SKÖNT.
speciellt att stället var i den där "gropen" mellan trampdynan o hälen.
skönt att stygnen sprack upp ungefär en gång i veckan.. NEJ.

nu är det dags igen. jag ska ha stygn i käften!
kommer vara tvungen att anstränga mig för att inte pilla tungan 
mot stygnen. (tvångstankar
IM SCARED!!!!!!!!!!

Tur nog så är man rätt härdad egentligen.
efter sammanlagt 5 ansiktspiercingar + navel, o öron,
min otroliga mensvärk som skulle kunna ta livet av vem som helst,
även en räls som skruvats åt regelbundet i eeh, 1 eller 2år.
Så ja.. jag borde egentligen inte vara särskilt rädd.
Smärtor i munnen är man ju van vid.
förhoppningsvis är det av den mildare graden nu.

kommer troligtvis att bo på porsön iaf, dom närmaste dagarna.
just för att se i vilket skick man är i, min bästa vän kommer att vara the painkillers!


Fan ska ju jobba på måndag! =P hehe.. lykke TILL!
Nog hinner man repa sig på tre dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback