fyhelvete!!!!!! ont ont ont

klev just upp ur sängen. är hemma på porsön.
det första man gör är att man bryter ihop och vrider sig av smärta.
opererade ut båda visdomständerna i käken,
nu har det svällt upp så förbannat i hela nederkäken att jag inte kan
stänga igen munnen. alltså måste jag sitta med öppen mun i precis samma
läge för att det inte ska göra ont.
det gör ont när jag sväljer.. kan inte ens prata.
o äta är det sista jag kan göra. FYFAN VA ONT ONT ONT ONT ONT!!!!!!!
kan inte ta smärtstillande förräns 8 ikväll så jag mår riktigt vidrigt.
så jag sitter här och gråter vid datorn.... :( fruktansvärt jävla ont så fort
bedövningen la sig....


Det är ingen idé att ringa till mig, vill helst inte prata i onödan.
förhoppningsvis är det lite bättre imorgon.

tack iaf för smsen! :)



men en sak kan jag lova er, det här är INGENTING om man jämför
med min mensvärk...



jaja. nu ska man gå och dö

Kommentarer
Postat av: My

det lät ju inte speciellt roligt eller skönt.. Jag som hade tänkt försöka lura hem dig ikväll;) men du får ta och höra av dig då istället då du är pratklar! puuuuuusss och kraaam

2008-12-05 @ 15:37:16
URL: http://myraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback