fuck off

man får verkligen inte sova längre stunder..
typ en timme här och där. ajja.
tyvärr är man fortfarande svullen och öm, så man kommer
att vara extremt ful på jobbet imorgon. alla kommer skratta!
det jobbiga är att man typ har träningsvärk i käkarna nu.
ont ont ont !! döööö käft dööööööö...

igår hann jag typ fundera över om man skulle dra till björx på en fest.
men det hade man fan inte pallat, nu menar jag inte o dricka för det
kan jag itne i vilket fall om helst. men man ska ju helst chilla.


är fortfarande på porsön. sovit här hela helgen. mysigt ! :)
ätit mosad potatisgratäng i två dagar nu hehehe.
det är det som står på menyn idag också! kan nämligen inte tugga.
blir kvar här ett tag till, sen ska jag hem .. vila upp mig inför jobbet imorgon.

det var tal om att man kanske skulle få besök idag, men man får väl se hur det
blir med den saken!

aja nu blire o lägga sig o se scrubs o vänta på bättre tider..





Kommentarer
Postat av: Sara

krya på dig gumman! :)

2008-12-07 @ 16:30:32
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback