"duktigt" mallan ;)

Vaknade klockan 9. det är soft o vakna tidigt!
Men jag ska inte säga att det beror på mig själv, att jag tar ansvar.
Ne, vaknar för att jag har så jävla ont i munnen och hela kroppen
skriker efter smärtstillande!
Nu har käften fått vad den bett om!

Har typ fått en blödning eller nå inatt..
underläppen är full av torkat blod. usch
SKA ta och tala om att svullnaden inte syns nåmer! =D
är fortfarande svullen och öm, men det är inget som ser konstigt
ut. Typ en svullnad som bara jag kan se nu :P nice nice!

Nu ska jag fortsätta med min flytande kost..
kallt kaffe och blåbärssoppa! mums....
hungrig som ett djur.. vill äta ett djur... ;)


ah nu ska jag chilla vidare. har hela dagen framför mig ;D
börjar ju först klockan 3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback